Poradce firemní klientely pro SMALL ENTERPRISES

Název pozice:

Poradce firemní klientely pro SMALL ENTERPRISES

Co Tě na pozici bude čekat?

dostaneš svěřené plnohodnotné portfolio klientů

  • s klienty, firmami napříč všemi branžemi, i s vlastníky firem, si sám/sama vybuduješ dlouhodobý vztah a staneš se jim partnerem v podnikání
  • získáš velmi dobrý přehled o podnikatelském prostředí, finanční situaci klientů, segmentu a konkurenci
  • klientovi můžeš nabídnout špičkové produkty od účtů, přes financování, leasing nebo factoring
  • časem se budeš moci vypracovat mezi seniorní obchodníky a získáš příležitost pro další kariérní růst

Jaké znalosti a dovednosti bys měl/a mít?

  • chcete dělat práci, co má smysl - ne prodávat produkty, ale nacházet řešení pro klienta
  • umíte identifikovat a využít obchodní potenciál
  • obchod Vás baví a máte chuť své portfolio i nadále rozšiřovat
  • vyznáte se v podnikatelském prostředí
  • rozumíte finanční analýze a finančním výkazům
  • AJ nebo NJ výhodou

Co Ti společnost může nabídnout?

  • v týmu si užijete i nepracovní chvilky díky různým zaměstnaneckým akcím (sportovní hry, ski trip, vánoční večírek a další)
  • čeká Tě coaching v rámci týmu
  • příležitost profesionálního a osobnostního rozvoje
  • víme, že po práci je třeba i odpočívat, a proto našim zaměstnancům poskytujeme 5 týdnů dovolené a nebojíme se sick days a nabízíme i dny na regeneraci a narozeninové volno
  • budeš mít možnost využít zvýhodněné produkty banky
  • slevy u firemních partnerů a 20 000+ bodů ročně, které budeš moci využít na celou škálu benefitů (kulturní či sportovní aktivity, stravenky, jazykové kurzy, příspěvek na dovolenou/cestování, sport, zdraví, relaxace, masáže, lázeňské pobyty)
  • v UniCredit Bank podporujeme talentované kolegy při budování kariéry a vzdělávání, proto budeš mít možnost rozvoje na školeních, workshopech

Doplňující informace (volitelné):

  • nebudete se v práci nudit - ráno se procházíte ve výrobní hale, zatímco odpoledne řešíte s jiným klientem podmínky úvěrové smlouvy
  • při jednání s klienty Vás budou podporovat specialisté od úvěrového analytika až po odborníky na specializované produkty (Treasury, R/E, Trade Services)

Podmínky zařazení do výběrového řízení:

  • životopis a Chatbot viz instrukce níže

 Kontaktní osoba/kam odeslat životopis:

  • Životopis zaslat na: Detail pozice | Unicredit (jobs.cz) skrze tlačítko „Odpovědět“ nebo na mail Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

    Staňte se součástí společnosti, která vytváří trendy. Začínáme už s výběrovým řízením - prvním kolem pohovoru vás provede náborový chatbot. Na rozhovor s ním potřebujete asi 30 minut a dostane vás přímo před manažera/manažerku. Do e-mailu vám po odeslání životopisu přijdou instrukce s odkazem, který můžete otevřít z počítače, tabletu i telefonu. Se smart náborem jsme na českém trhu první – tak si zkuste výběrové řízení budoucnosti! Následně se ozveme s dalšími kroky. 

Místo výkonu práce:

  • České Budějovice, Tábor, Jindřichův Hradec

Nástup:

  • dohodou

Deadline/Platnost inzerátu:

  • aktuálně neurčito

Vážení návštěvníci, právě jsme spustili nové internetové stránky naší univerzity včetně všech fakult, kateder a součástí univerzity. Než se u nás na novém webu rozkoukáte, můžete kliknout na zobrazení starých internetových stránek.

Kontakty

KARIÉRNÍ CENTRUM JU
Studentská 13, 370 05 České Budějovice

Telefon: +420 387 772 403
Email: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
IČ 60076658
DIČ CZ 60076658

Branišovská 1645/31a, 370 05
České Budějovice
Tel.+420 389 032 191 Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. www.jcu.cz

© 2021 Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Cookies